HEJ BLOGGEN - Tidsinställt

Jag kommer nog tillbaka lite smått. Idag är det fredag, får se om jag ska ut eller om jag ska sova. Imorgon ska jag ut, det är redan planerat. Som fan. Ska bli skönt med sommarlov, behöver verkligen det. Ser mest fram emot ledighet, utekvällar, sova och träffa massa folk! Det är verkligen livet alltså. Skita i all skola. Nästa vecka har jag bara tre lektioner, två viktiga prov och en onödig spanska presentation. Får även reda på två jävligt viktiga betyg, hoppas verkligen att det går bra. Jajamensan, nog om allt. Igår (torsdag) var jag iväg på fotboll, de förlorade. Heh, synd som fan de med. Nu ska jag dra och fixa mig faktiskt, så vi hörs sen broes! Ha en underbar kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0