STHLM - Ja det e mitt hem, under himlen.

Imorse skulle vi ha haft idrott och fysik, men vi tog närvaro på idrotten och sen drog vi till centrum. Var där i några timmar och så, sen drog vi tillbaka vid 1 och hade svenska. Slutade vid tjugo i två och nu är jag heeeemmaaa! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, först hade jag planer, men sen så nej, och sen hade jag nya men nä, och nu vet jag inte riktigt.. har inte bestämt mig lixom, men pratade med min fina vän nyss så blir nog chill ikväll och träffar henne. Hade inte bangat på en utomlandsresa såhär när det är 17 minus Men det går ju inte med skolan.. 
180df6549adfaf8d937f2391689ea957_large Untitled_509f81dee087c377594fabb1_large

Kommentarer
Postat av: Josefine

Allt bra med dig?
Läs gärna mitt senaste inlägg och hjälp mig :) kram

2013-01-18 @ 16:12:25
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0