Lääääxor

Var iväg, kom hem för någon timme sedan! Skolan var skön, hade bara två lektioner vilket va grupparbete och egetarbete så det va soooft! Dock vill inte min röst hänga med riktigt och vi har muntligt imorgon, håller tummarna så att jag inte vaknar upp utan röst överhuvudtaget imorgon! För då är det jävligt illa. Har läst igenom engelskaredovisningen, men det verkar hyffsat lätt, det är bara att prata så det bör ju gå helt okej men vi har även kemigrejz imorgon, vet inte om jag orkar göra det.. det löser sig ändå! Nu ska jag ta bort mitt smink och så, sen blir det nog bara tv och kik.. ska försöka somna tiiiidigt! Puss. 
1598885-9-1359365781721_large
Tumblr_mhcgb4jnhu1qaal0co1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0