Lose my mind

Igår mötte jag Linda, på hennes rast. Sen drog hon och Lina in på lektion, så kom killarna så gled vi runt lite och kollade läget. Lyssnade på musik, kollade fotboll och pratade, vi var på gården ett tag också.
Efter ett tag kom ännu fler och då var vi typ femton pers. Så då satt vi inne och körde något spel på telefonen. Dagen gick jävligt fort, var i centrum och senare på kvällen var jag ute. Hände saker som gjorde att folk bli asglada, haha. Sen vetefan, fick något ryck och ja. Haha - orkar inte förklara. 
Hoppas alla hade en bra kväll!

Idag är det söndag, gick upp för en stund sedan. Nu måste jag dra och duscha osv. Så vi hörs mina vänner! Puss.
 
Ps. ska lägga ut bättre bilder, men det går inte att ladda upp från telefonen, vetefan varför. Och på datorn har jag mest äldre bilder. Men löser det inom en snart tid! hehe.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0