älskar läxor..

Sepciellt när man har slarvat bort ena och den andra fatttar man inte ett piss av.. Jaja men det är väll chill ändå ju. Sen nästa vecka är det tydligen prov på nått i historia oxå. Japp nice skolstart liksom. Älska gymnasiet eller?? 
Nej absolut inte. Gjorde även en matte diagnos i fredags och ja jag fattade inte ett piss typ hahah... Skit bra!! 
Men no ska vi vara posetiva här. Om jag får f i allt så är det ju bara till att börja om nästa år.. På nån annan linje liksom. 
Var nyss nere med mamma och sigge i båten. Skulle hämta hem sodasteamen eller vad det nu heter. Sen tömde vi även våran lilla båt på vatten! Skoja inte om att den var typ nästan halv full med vatten. Inte så kul menmen. 
Jag är fett sugen på att köpa mig en liten segel båt till mig själv liksom. Eller ah men jag vet inte. Kanske jag och syrran köper en tillsammans. Who knows.. 
Jaja nu ska jag sova eller nej först ska jag duscha haah fett konstigt inlägg men är inte så jätte pigg på att skriva hehe. Sov gott nu alla underbara readers!  
förra sommaren! SAKNAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0