HELT JÄVLA AMAZING.

hahaha orkar inte. Pratat hela jävla dagen, inte helt ovanligt men ändå..

SKOLAN: Skolan rullade på bra, såg ut som ett ritblock en treåring har ritat på.. standard om du heter Jessica och går i Runby. Hade nationella i matte och muntliga i Franska och resten av franskan satt Linda inne hos oss och diskuterade med mig, helt okej faktiskt! haha. På so:n var det bara allmänt rörigt och min arbetskompis bara försvinner.. men jaja, vi han iaf klart! (jag är ju blixtsnabb så skrev klart dunderfort) OCH RESTERANDE LEKTIONER VAR BARA HELT OKEJ, HOPPADE FÖRJÄVLA LÅNGT PÅ LÄNGDHOPPEN PÅ IDROTTEN. Och så hade jag en måttligt fet håltimme.. så då drog vi ner till hemköp hoho.

EFTER SKOLAN: hämtade min kära mor mig och blixtsnabb som jag är duschade jag och bytte kläder osv hemma och sedan begav jag mig ut på nya äventyr! LOVELY. Kom precis hem och nu ska jag chilla, imorgon är det muntliga i engelska och jag längtar ♥♥

Ps. ska bli komiker när jag blir stor! puss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sån cool fläta :)



Ps; Var gärna med i min dagens blogg där du har chansen att vinna en länkning. Länk till inlägget: http://johannasfotoo.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Kram



DS. Ha en super bra fredag

2012-05-18 @ 16:20:45
URL: http://johannasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0