dör av garv.. eller..

Har varit hemma ett tag, snackat i telefon med massa. Fick prata med en lärare efter skolan och självklart lyssnade ungefär halva klassen plus lite andra och tyckte det var skiiiit kul.. hahah därför tog det lite längre tid hem också för att alla skulle lämna sina söta åsikter om händelsen! Blev nerputad i buske ungefär 10 gånger.. så kände mig som ett troll sista lektionen.. mina vita skor var även bruna efter.

Nejmen, nu ska jag lira FIFA med min söta broder! hahah, skit kul! Sen ska jag ut efter middagen, ooooj nu ringer min mobil vi hörs senare ♥




Kommentarer
Postat av: Amanda-Nicole

heeej! Vad fin blogg du har!!! :D



Jag har ställt en fråga i min blogg som jag gärna skulle se svar av från många för de är en ganska interessant fråga, kolla här http://amandanicole.se/2012/may/vilken-kropp-hade-du-valt.html#comments och kommentera superduper mega gärna!! Skulle bli så glad :D

2012-05-09 @ 17:35:35
URL: http://amandanicole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0