Vad som hände igår, tisdag den 19:onde. Idag är det onsdag..

 
 
Igår på dagen.. så lirade vi lite fotboll och pratade osv. Satt på en bänk bakom skolan och chillade med Charlie/Siggward & Linda ett tag. Pratade med lite folk som kom och gick förbi, bla. lärare och sommarjobbarna hehehe. Men sen väntade vi på några sommarjobbare som skulle sluta och sedan drog vi hemåt.
 
På kvällen.. så grillade vi, eller vi. En hel del Runbybarn och några från Norrviken. Det var ganska kul.
Sen efter drog alla till Donken men vi var några stycken som drog hem istället. Så efter, gick jag bara hem och sov.
 
Nu ska jag bara duscha och fixa mig lite, sen ska jag möta Linda vid Runby och så ska vi till Hemköp och möta några där. Ser faktiskt ganska varmt ut idag, men vi får väl se. Men vi hörs senare om inte så hörs vi imorgon!
 
Ha en bra dag, alla stora & små som läser våran blogg.. hehe.                                                                                  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack tack allt är bara bra. Hoppas ni haft en bra midsommar!

2012-06-23 @ 13:48:56
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0