Underbar lördag!

Har haft en underbar lördag! Vaknade ganska tidigt. Gick inte upp förens 10 typ. Åt frulle sen började jag fixa lite smått! Kvart över 11 gick jag ner till station för att möta Sofia och Malin! Sen tog vi tåget in till kista! Haha jaa vad ska man säga, har haft det sjukt roligt! Skrattat så jag har träningsvärk i magen typ! Köpte en tröja och deo spray som luktade gott (plus att den var billigt) haha!!
Ja sen kollade vi på en gång i Phuket! Och ja då skrattade man ännu mera! Riktig rolig film! :) ja iallafall så har jag haft det bra som ni ser! Skrattat och haft awesome sällskap!
Men nu på kvällen har jag kollat på melodifestivalen! Aldrig mer att jag kollar på den skiten!! Blää vad dåligt det var idag!
Ah men nu ska jag städa rummet, sen sova!
Imorgon ska jag och Sandra rida! Woop wooop hoppas bara på bra vädur?!?!! :) puss på er // Amanda

Tröjan på mig som jag köpte Idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0