Helt jävla seriöst, allvarligt alltså, helt sjukt.

Eftersom vi är lite efter så får vi lov imorgon, skola i typ en halvtimme/timme. Fett värt! Men det är lov snart? Förstår ni vad det innebär? LEDIGHET. Förstår ni vad det innebär? FRIHET. Förstår ni vad det innebär? MAN KAN GÖRA VAD MAN VILL.Vilket betyder? ATT DYGNET SKA STÄLLAS OM. Haha, fett jobbigt. Snackar med folk på kik just nu, ska nog sova snart.. som det brukar låta. Men är fett trött och fett skönt att sova, hihi. Imorgon efter skolan ska jag kanske iväg och handla lite med några eller så ska jag hem, det beror på lite vad som händer och om jag måste hem eller inte! Sen på kvällen ska jag fixa & kanske träffa Lindur (juste, varför planera morgondagen) Godnatt! 
 
Inga läxor ↑
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Det gick faktiskt SUPER! :) Hur mår du då?

2012-12-20 @ 22:13:30
URL: http://alvac.webblogg.sw
Postat av: AMANDA

sv: Okej, skönt! Jag mår bra, själv då? :)

2012-12-20 @ 22:46:18
URL: http://amandaavebjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0