Hänt de senaste dagarna..

 
Träffat folk och skola, typ de. Skrev sista provet den här terminen idag också, kändes jävligt skönt! Imorgon slutar vi tidigt och på fredag har vi bara avslutning i en timme och sen är det juuuuul och nyååååår! Ska bli jävligt skönt att få sova haha! Tittade på film idag på alla lektioner utom kemin där vi enbart chillade vi våra smågrupper dock var vi i grupper på matten också haha skitkul! Nu ska jag nog skriva klart min krönika som ska in imorgon och sen ska jag  fixa en design och sen får vi se vad den här kvällen har att bjuuuuuuuuda på! Wihooo, tjarååå broes! ♥
Ni får får bättre bilder till helgen då jag börjar blogga ordentligt och till nästa år blir det en riktig design osv. Ska uppdatera med bättre bilder då och inte bara massa mobilbilder :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan


Gillar du tävlingar, då ber jag dig besöka mig. Kika mellan mina inlägg. Värdet över 5000
Hoppas att se dig

2012-12-19 @ 22:19:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

sv: åh, mitt favoritland av de jag varit i måste nog vara Turkiet för våra kompisar bor där och det gjorde den resan speciell!
annars är mitt favoritland, eller mina favoritländer usa och kanada, vilket är ditt? :)

2012-12-19 @ 22:43:29
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0