Tränade igår med Jess

Igår var det skola gjorde allt jag skulle göra sen drog jag hem. Satt hemma till typ 18:30 för då drog jag och mötte Jessica vid station, vi drog och tränade och efter det simmade vi lite. Ypperligt skönt var det. Sen gick vi hem till mig. Jag åt middag sen satt vi nere i mitt rum och bara töntade oss (inget illa menat mot töntar) haha. Sen gick jag med henne en bit hem och efter det så satt jag vid datorn i typ timme sen gick jag och la mig.

Idag: vaknade jag vaknade jag vid 10 gick upp och åt frukost sen gick jag ner igen och satte mig vid paddan, där jag även sitter. Japp vet inte vad som händer idag, men ikväll kommer iallafall jessica hit så ska vi fixa lite så det blir väl kul, Japp men puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0