picknick men bästa igår! ps..läs sista meningen under bilden!

Igår åkte jag och min lillasyster till hööks och kollade på ridbyxor. Men hon hade glömt pengarna! haha lyckat liksom så jag körde henne till våra kusiner för dom skulle leka. Sen drog jag vidare till jessica. Vi tog med oss W och hans kompis upp till skolan där dom skulle spela lite fotboll medans vi satt och hade picknick utanför klubbhuset.! Haha underbart! Gött vare iallafall, länge sen man picknickade liksom!!
Sen hade vi chill hemma hos J. Men pusshej!
on the picknick!!


SJÄLVKLART DRIVER JAG, VI HADE SÅKLART INTE PICNIK, DET HADE MAN TYP I SEXÅRS!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack detsamma.

Allt är bra med mig , själv då? :)

2011-11-02 @ 10:44:13
URL: http://melindaoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0