Malin som är på bilden

Du heter: Amanda
Smeknamn: Mandu, fru
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen..
Beroende av: Mina vänner
Vad tror folk om dig?: att jag är
Malins fru
Stämmer det?: ah
Vad säger du för att imponera på någon?: Ingenting vara mig själv
Hur imponerar man på dig?: på alla möjliga sätt
Brukar du skratta för dig själv?: Ganska så ofta ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hemma

Var bor du?: hemma :)
Trivs du där?: ja, det gör jag
Äger du några converse: Nixe
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: haha nej.
Vad har du för mobil operatör: COMVIQ
Är du allergisk mot något: nope
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?: Jessica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massa saker
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ja
När mår du bra: Typ alltid förutom när jag mår dåligt? :)
När blev du fotad senast: nyss
Hur känner du dig nu: TRÖTT, ont i huvet.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grå, vit
Vad tycker du om fötter: EUW. HATAR FÖTTER..
Vad saknar du: Lov, sommar, sol
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10 på vardagar.
Är du blyg?: Ah faktiskt.
Sysslar du med någon idrott: nej gymet,
Vill du hellre ha mail än brev: nej :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja.
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kolla hur det var att vara kille.
Är du nöjd med ditt liv: jarå
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: skolan
Vad är det värsta du vet?: fötter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: no idea
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vene
Vad längtar du till?: Julafton helt klart
Har du bra vänner och äkta vänskap?: JAA!
Vad använder du för shampoo?: olikaa
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen vill vara för mig själv.
Vilken tid gick du upp idag: 7 tror jag
Har du sovit i din egna säng inatt: aa
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: länge sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA och flytta utomlands med familjen.
Bär du glasögon eller linser: inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag har vaknat
Vill du gifta dig: ne inte nödvändigt
Vill du ha barn: ja en hel skol klass(y)
Är du bra på att laga mat: det tycker jag ;)
Vad dricker du helst när du är törstig:nått
Vilken är din favoritglass: calippo.
Tror du på ett liv efter döden: ne
Vad äter du helst när du ser på film: olika
Bor dina föräldrar tillsammans: yesbox
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ne
Biter du på naglarna: nepp, det är så ekligt..
Hur ofta tränar du? När jag känner för
Det minst 3 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: ssexy and i know it - LMFAO
Är du kär just nu: nej eller ? ;)
Om du fick bestämma något i din skola, va skulle de vara : hålldag ist för håltimme.
Vem vill du träffa nu: jadu
Vad är du på för humör just nu: vet inte :o
Vad vill du äta nu: inget.
Vad har du ätit idag: frukost, lunch
Vad ska du göra nästa vecka: skolan kompisar
Äter du normalt: jadå
Tre önskningar du har: Pengar, hemligt, utomlands.
Din/Dina bästa killkompisar: jaduu.. ;)
En vän du tappat kontakt med: För många:(
När köpte du kläder senast: För länge sedan.
Vad köpte du för kläder då: massa kläder
Vad önskar du dig i julklapp: många saker
Vad tyckte du om frågorna : inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0